vendredi 1 octobre 2010

flux

En lisant ce post, j'ai eu envie de jeter un œil aux stats de ce blog. Et bien j'ai été surpris. Je passerai sur les chiffres qui n'intéressent que mon égo, mais vous êtes un plus nombreux que je ne le pensais : Il va falloir que j'arrête de poster des photos pourries et que je m'applique un peu. Non, je plaisante, j'ai pas le temps. Sinon, sur la photo pourrie, ce sont des sections de rivière pour mon mémoire 44. Je me suis fortement inspiré du travail de Garou pour la table Drachenland.

As I was reading this article, I decided to have a look at this blog stats : I've been surprised by how many you are. More than I thought. As a consequence, I'll stop posting crappy pictures. Na, I'm teasing : I don t have enough time to make nice pictures. BTW, I've started to make some rivers for my Memoir'44. Inspiration came from Garou's work on the Drachenland river.

2 commentaires:

  1. I do most of my reading of the RSS feed (using NetNewsWire on iPad), I don't know if that's counted in your logs.

    RépondreSupprimer
  2. Happy birthday, David. That s not a big issue as I'm not really watching them. Now I'm happy I received your comment !

    RépondreSupprimer